C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
i t u hak peribadi aku !
Tuesday, May 4, 2010 • 9:21 PM • 4 comments
ehem ehem ! semenjak 2 menjak ni, aku dah aktif mengon9kan diri. hehehehehe. so boleh la aku membalas mesej2 di tagged yg berkurun-kurun & berduyun-duyun unt di balas. :D jadi dpt la kawan2 baru di ym. kepada yg sudi add aku, trimas bebanyak !

ble sebut je ym, aku rse aku xpnah lari dari situasi diminta nombor telefon. dulu mse solo, mungkin aku bagi dgn senang hati. yela, sbb solo kan? skrg aku tidak lagi solo. tapi ade jg yg xfaham bahase. aku faham ko nak kawan ngn aku, tp tolong la respect ape yang aku xnak bagi. ini x, slagi aku x bagi tuh, sedaya upaya ko minx. heran btol aku. x ke ko rase ko akan menghabiskan kredit2 ko unt seseorang yg belum ko kenal? kalo die tipu ko, bagi je nombor sape2, x ke nti ko kne bersoal jawab ntah dgn siapa-siapa tu? aduh3! tolong la faham.

bile ko dah dpt num telefon aku, dgn gumbira nya ko msg aku. dgn harapan aku bls. stakat 2 3 msg, aku memg bls. itu ko jgn risau. tapi kalo dah tiap ari ko msg, tiap mase ko kol, xde ko rase ko mengganggu kehidupan aku??erm... xfaham betol aku dgn orang yg xfaham ni...laen la kalo ko tu, sedara, famili, kawan2 skolah, kawan2 kolej....sah2 aku bagi dgn keseronokkan berganda !



ps ; bukan nak perasan cun @ ape2 je.tp aku xske. itu je. AKU XSKE !

Labels: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • d a r a h babi dalam puntung rokok !
  • k a t a - kata dari si gumok saya !
  • T A G ; Only ONE
  • a p s a l kau buat perangai pagi pagi nih ? ? ? ?
  • balacis OR valacis ?
  • A W A R D ku award mu jua !
  • k e n a n g a n semalam, 17 mac 2009
  • H A P P Y BIRTHDAY gumok !
  • r u m a h baru saya !
  • a c c i d e n t !