C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
kenapa harga barang berganda-ganda?
Wednesday, December 28, 2011 • 4:27 PM • 8 comments
pagi tadi aku pergi beli barang dekat tesco atas arahan Anna Aziz untuk beli barang-barang opis. abis sudah RM 50 yang di bekalkan :P antara barang-barang yang tersenarai nesvita, instant noodle, kertas, pen, vico dan biskut. sebagai seorang pembeli yang cerewet, telah menjadi satu kemestian untuk aku banding-bandingkan harga-harga barang yang terpampang. bila aku belek-belek dekat bahagian instant noodle tu, aku hairan. hohohoho. instant noodle mamee cup harga RM 1.00, yang untuk pek besar, 6 cup, harga RM 7.99. kenapa harga pek besar lagi mahal? x rasional kan?setahu aku, semakin banyak orang beli, semakin murah.bukan mahal. strategi pemasaran yang salah. hahahaha.



lagi satu kes, tengah hari tadi aku turun ke 7e, bos suruh beli tisu. kat situ aku tgk sekotak tisu harga RM 1.50. 2 kotak tisu yang dah bungkus, harga RM 3.60. aku je ke yang nampak macam tuh?



p/s: BERHATI-HATI KETIKA MEMBELI BELAH ;D

Labels: , ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • apabila ROKOK jadi kertas lukisan
  • Nama Nama Ketua Syaitan
  • Kereta kasut yang pertama di dunia!
  • di luar kemampuanku
  • Mainan hati
  • sawang oh sawang!
  • McDonals Buy 1 get 1 FREE double cheeseburger!
  • PUTRA
  • lardee & ickle
  • tips: Temuduga - PART 1