C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
l e l a k i berumur lebih matang ?
Wednesday, March 10, 2010 • 11:13 PM • 15 comments
salam semua. hari ni aku nak tye pendapat korang pasal lelaki berumur lebih matang ke ?

masa : pagi yang aman
tempat : salah satu kompleks di ttuuutttt

pagi tu.mcm biase la, dgn berbaju kurung yg ayu, aku melangkah ke sebuah kompleks. menunggu seseorang yang terlambat menginformkan date kteorg. huk3~ terpacak la aku d tmpt parking kreta dgn wajah yang sebal. lalu aku bersadai d tepi palang. datang la seorang pakcik yang aku xpasti akan tujuan nya. semacam je aku tengok.

pakcik : tgh watpe tu?
aku : xnampak ke aku ngh men game (dlm hati je)
pakcik : tunggu sape pagi2 mcm ni?
aku : tunggu orang pakcik
pakcik : umur bape?
aku : 20 pakcik
pakcik : owh.awal dtg yer. dtg naek ape? dgn sape?
aku : ( memberikan reaksi yg bengang )
pakcik : da berpunye kew?
aku : sengih (dlm ati,aku maki)
pakcik : kalo nk kawen, cari la laki yg tua2 ckit. nti kamu da beranak, badan da x lawa, laki kamu x cari yg laen. laki berumur ni, ble kamu da bersalin, die lagi ske badan kamu berisi.
aku : sengih kali kedua
pakcik : mcm kat kompleks ni.ade ppuan tu, bru kawen 3 bulan. dah nk cerai.laki nye tampar sepak trajang.lebam2 semua.
aku : owh. yeke?
pakcik : kamu da ade blum?
aku : dah pakcik
pakcik : bpe umur nye?
aku : 26 pakcik
pakcik : npe xcari yg 30?
aku : asal pakcik byk tye sgt. yg kapel tu sy. bukan pakcik. (dalam hati je. aku kan seorg yg ayu.hahahaha)
pakcik : npe kamu asyik tgk nset?
aku : tunggu org kol pakcik (sebenarnye aku mls nk lyn)
pakcik : amek la num tel pakcik.
aku : perlu ke?? (muke xpuas ati)
pakcik : amek la.pastu mkol
aku : em.yela
pakcik : jom la ikot abang naek atas.
aku : ( abg?? eeeeeeeeee! awk tu da tue! xsedar diri)
__________________________________________________________________________________

bagi aku, btol jg ckp pakcik tu. sbb slame pemerhatian aku, kalo kapel2 yg beza setahun, 2 tahun, mst ade je bende yg nk d gaduh kan. even kadang2 bende tu tersgt la remeh bagi pandangan orang di sekeliling. sampai nk bermaki2 segala (da byk kali tgk & dgr). bagi aku, kalo btol korang sayang, xkan korang sanggup maki2 kan? bukan nyer orang yg korang maki tu musuh korang.

untuk awk, saya SAYANG awak.

Labels: , , , ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • k h a s i a t soya !
  • a k u kne pukau???? TIDAK !!!!
  • m a n a satu pilihan anda; COKLAT, VANILA @ STRAWB...
  • i'm as a working adult
  • k e g i l a a n bersama CUPCAKES & CAKES ! - part 1
  • a d e org XTAW ape itu LOST WORLD OF TAMBUN???
  • b e r j u m p a kekasih lama?
  • p e r o t ku berlapis???
  • h a r i terakhir hidupku ~
  • kau KAWAN BAEK aku?