C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
orang kurang upaya
Tuesday, June 29, 2010 • 11:55 PM • 1 comments
aku baru je habis MSK di ttuuutt...hehehehehe...dalam banyak2 barisan, aku ske satu kumpulan yang berbaris btol2 depan barisan girl..menarik sgt....mase org bg taklimat, dieorang dgr dgn tekun...xbising langsung..memg aku tabik gler kat dieorg...sbg manusia normal yg cukup sifat, mst la ade 2 3 kerat yg mse org bg taklimat pun sibuk pot pet pot pet kan? tu manusia normal yg xfaham bahasa...tp biase la kan?selagi org kate jgn buat bising, selagi tu kite nak buat,kan kan kan???

berbalik kpd kumpulan depan tu....dieorg ade tangan, kaki, telinga, mata, hidung mcm kite jg...cme diorg xboleh bercakap dan dengar...kecian kan??tp ble aku pikir2 balik, dieorg memg bgus....sbb mse org bg taklimat,memg dieorg fokus..sbb dieorg kne tgk bhase isyarat org yg translate tu...kalo x, dieorg xfaham....tp kite yg normal ni, org bg taklimat, time tu la nk bercakap, time tu la nk tdo, time tu la nk dgr lagu....betol x?

betapa x bersyukurnyer kite yg normal ni dgn kurniaan Tuhan...cukup sifat, sempurna! tp bile org bg arahan, buat mcm xdgr...buat mcm org buta....kalau x percaya, tgk la orentasi kat mana2 pun...mst mcm tuh...baik lelaki atau perempuan...dah la xsedar diri dan x malu, boleh pula ikut bhase isyarat OKU tu...kalau btol nk blaja, xpe la...aku sokong...ini x....stakat nk sronok2 mcm org xde otak atau maksud yg lebih tepat, nk .................pikir2 la sendiri....bukan makin lame, makin kecik.....


mase hari aku dgr taklimat tu, org bg taklimat tu ckp, minggu lepas, ade OKU 10A SPM dtg minx blaja kat tmpt aku tu....sbb die apply U, U reject die...tp stelah 2 3 kali buat rayuan, die dpt masuk U...aku dgr, aku pun malu....brape ramai je la manusia normal kat tmpt aku blaja yg dpt 10 A??mst xde kan?? aku pun cikit je....

RENUNGKANLAH~

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • i t u hak peribadi aku !
  • d a r a h babi dalam puntung rokok !
  • k a t a - kata dari si gumok saya !
  • T A G ; Only ONE
  • a p s a l kau buat perangai pagi pagi nih ? ? ? ?
  • balacis OR valacis ?
  • A W A R D ku award mu jua !
  • k e n a n g a n semalam, 17 mac 2009
  • H A P P Y BIRTHDAY gumok !
  • r u m a h baru saya !