C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
Pondan Malaysia ( Mohammed Fazdil Min Bahari ) disunting warga Britain
Wednesday, December 2, 2009 • 6:34 PM • 0 comments
ehem..ehem...
new story i think..
(tp xtaw la kalo da lme,sbb aku cti kat kg lme sgt..hahaha..)
kalo kawen sjenis melibatkan org malaysia ni
jarang sgt blaku.
kalo ade pun 2 3 kes je kot.
itu pun pasangan nye dri malaysia jg.
len kalo kalo barat tuh,memg byk..
ni la yg latest.
ngn mat salleh
even islam mengharamkan perkahwinan mcm ni.

“Dan demi sesungguhnya, aku akan menyesatkan mereka (dari kebenaran) dan demi sesungguhnya aku akan memperdayakan mereka dengan angan-angan kosong dan demi sesungguhnya aku akan menyuruh mereka (mencacatkan binatang-binatang ternak), lalu mereka membelah telinga binatang-binatang itu dan aku akan menyuruh mereka mengubah ciptaan Allah dan (ingatlah) sesiapa yang mengambil syaitan menjadi pemimpin yang ditaati selain daripada Allah, maka sesungguhnya rugilah dia dengan kerugian yang terang nyata…” [Surah al-Nisa' ayat 119].

aku tgk jg gambar2 dorg ni.
memg mendpt komen2 yg x'memberangsangkan' dr negara kite
kalo dr org barat,adela yg sokong
sbb negara dorg da slalu sgt.
pelik kan manusia2 akhir zaman ni


p/s; setiap bende yg terjadi adalah atas kehendak kite sendiri

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • A N I
  • a c c i d e n t
  • B e t h r i c i a
  • wong fei ho aka yong tau fu
  • 1 2 n o v . . .
  • m a r c h
  • h e y b u d a k g u m o k
  • t i d u r m e n g g e m u k k a n ?
  • m a k a n k e k
  • d i e d i m a s a l a l u