C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
awak masih seperti dulu
Saturday, January 7, 2012 • 11:09 PM • 2 comments

tadiaku jumpe seseorang di masa silam aku.  dah 2 tahun aku x jumpa dia. macam tak percaya dia ada depan mata aku. tapi setiap kali jumpa,dia tak pernah perasan aku.bagus juga macam tu. :) sekurang-kurangnya dia tak tahu aku ada kat situ. aku selalu doakan yang terbaik untuk dia. walau dia pernah buat hati aku kecewa, terluka. sungguh tak ku duga, begini jadinya. hahahaha ;D



Labels: , , , , , , ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • tips: cara meng'handle' orang yang perasan bagus
  • kenapa harga barang berganda-ganda?
  • apabila ROKOK jadi kertas lukisan
  • Nama Nama Ketua Syaitan
  • Kereta kasut yang pertama di dunia!
  • di luar kemampuanku
  • Mainan hati
  • sawang oh sawang!
  • McDonals Buy 1 get 1 FREE double cheeseburger!
  • PUTRA