C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
short sem mengeratkan hubungan
Tuesday, June 7, 2011 • 11:54 PM • 0 comments
lagi seminggu exam akhir short sem bakal menjelma. tapi aku tak study pun. sepanjang short sem berlangsung, pressure xpayah cakap la. tiap hari ade je keje nak kena buat, esoknya kena hantar. terpejam-pejam tengok lappy aku.

baik buruk short sem ni, mesti la semua orang taw. baiknye sem depan subjek sikit. x baik nye sebab xde cuti sem. orang lain cuti 2 3 bulan, aku cuti seminggu. tapi itulah pengorbanan menuju kejayaan, insyaallah (:

yang aku suke part short sem ni, memang membantu aku untuk mengenali kawan kawan sekelas aku dengan lebih ramah dan riang! hahaha. kalau di hari-hari biasa, aku pun malas nak tegur. sebab semua ada group masing-masing. bila short sem nih, ade kawan kawan x amek, jadi ade yang terkontang kanting. tapi tidak aku. kawan kawan aku semua amek. :)

aku taw ramai yang xtegur aku dalam kelas, sebab aku tua dari dorang. sikap penghormatan dorang kepada aku sangat la tinggi even aku pendek. tapi masa short sem, dorang semua boleh nampak perangai aku yang lebih kurang same je macam dorang. hahahaha. jadi xde lagi situasi takot takot nak tegur aku. aku harap hubungan macam ni bukan hanya dalam short sem, tapi untuk selamanya.


gud luck semua!

Labels: , , ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • never give up!
  • result!
  • lori pasir terbalik
  • puaskah?
  • masa berlalu
  • the END
  • happy annivesary!
  • "Hookah" atau "Shisha" tidak selamat digunakan
  • Conteng tudung dengan krayon
  • Lambang salib kat CLORETS INFINITY !