C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
Conteng tudung dengan krayon
Sunday, January 30, 2011 • 1:53 PM • 4 comments
di suatu pagi yang hening di tepi koperasi atas kerusi yang ada meja, aku duduk dengan sahabat-sahabat yang aku tak berapa rapat dan menarik keluar buku business mathematics aku. dengan rasa kepandaian yang melampau yang tak seberapa, aku keluarkan kertas dan pen untuk buat kerja sekolah yang cikgu bagi. perasaan hebat muncul bila aku dapat siapkan soalan 1A. sambungan soalan berikutnya adalah soalan 1B. terasa kebuntuan yang menikam kepala otak sambil pen di letakkan di tepi telinga (ala, gaya macam orang tengah berpikir tuh). setelah 5 minit berlalu, tiba - tiba :

A : kak naimah, tu tu (sambil tangan dia kat kepala dia)
B : kak naimah! (sambil dia tunjuk-tunjuk kepala aku)

aku pun samakin laju menggerakkan tangan di atas kepala dengan pen. kebiasaannya, dalam keluarga aku, bila aku serangga atas kepala, semua sibuk cakap  " tu tu sambil tunjuk kepala". dengan menyangka ada serangga atas kepala aku, giat tangan aku menjelajah seluruh kepala.

tiba- tiba budak A bersuara,

A : kak naimah! pen kak naimah tak tutup tadi! habis tudung kak naimah penuh dengan pen.
Aku : adoi! asal korang tak cakap pen tak tutup. asyik tu tu ja dari tadi. =_=

malu berbakul-bakul datang mencengkam jiwa raga. habis tudung oren lembut aku. dengan memegang kepala, aku berlari menuju tandas dan terbalikkan tudung. selamat aku pakai tudung bawal, boleh terbalik-terbalik. kalau pakai tudung indon tu, malu tak sudah aku sebab masa kejadian 10 pagi. dan kelas aku tamat pada 430 petang.


HAHAHAHA.
moral of the story : kalau rasa syok sendiri, macam tu la jadinya. http://www.emocutez.com

Labels: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Lambang salib kat CLORETS INFINITY !
  • pijak **** !
  • MISSION complete !
  • aku berundur
  • Kepadamu yang akan menjadi pendampingku kelak..
  • FB ; Rosmah Mansur, sila minta maaf pada umat islam
  • F * C K ! - BUKAN entri mencarot
  • aku terKAKU
  • MAWAR MERAH di langit
  • orang kurang upaya