C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
pijak **** !
Sunday, January 9, 2011 • 2:08 AM • 8 comments
semalam kawan aku datang tido umah aku. seronok la sebab dah lme xjmpe die. memg borak smpi mata terkedip-kedip. hehehe. so arini aku bw die jumpa dgn kwn2 die. pagi2 lagi kami da ke tesco, untuk sarapan. dan yang penting skali, ade orang belanja. hahaha. itu aku memg suka!

dah lepas mkn dan borak2, kami ke parade. smpi je parade, cari parking. tengok2 kwn die baru juga smpi dan parking sbelah aku. aku jalan, dan jalan ke tmpt byr parking. tiba2 kwn aku tegur,

ayu : naimah, aku rasa ko ada pijak benda tadi
aku : yeke ayu? tp macam x pijak apa2 pon
ayu : cuba ko tengok tapak kasot ko naimah

* dalam hati  : biar betol aku pijak benda yg x sepatutnya.

aku : ADOI! asal la arini pula aku pijak benda nih??!!da la busuk! #*@#%*

* dalam hati : isk! mcm mana aku nk hilangkan bau nih?dah la depan laki. malu gile. OOOOHHHHH ! TIDAK !

ayu : xpe, kita masuk cari tandas....

bermula la misi mencari tandas di dalam parade. selamat kawan ayu tu cool.. kalo mulut macam longkang, mau xberjalan aku dalam parade tadi. hahahaha


rasa2 aku, tu la pertama kali aku pijak ****.
:(

Labels: , ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • MISSION complete !
  • aku berundur
  • Kepadamu yang akan menjadi pendampingku kelak..
  • FB ; Rosmah Mansur, sila minta maaf pada umat islam
  • F * C K ! - BUKAN entri mencarot
  • aku terKAKU
  • MAWAR MERAH di langit
  • orang kurang upaya
  • i t u hak peribadi aku !
  • d a r a h babi dalam puntung rokok !