C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOG
masa berlalu
Thursday, April 28, 2011 • 5:40 PM • 0 comments
i'm speechless
dah setahun kite kenal. dan tibe sudah masa nya untuk awk pergi tinggalkan saya. bila igt2 balik, mcm xsangka je dpt kenal awk. saya taw awk xkan baca.tapi trime kasih kerana sudi jadi kawan saya, sudi dengar luahan hati saya dan memberi nasihat yang berguna untuk saya. trime kaseh byk2, kak iqa. segala kenangan yang terjadi antara kita, saya xkan lupe kan (:


semoga akak berjaya dalam ape yg akak lakukan....

Labels: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • the END
  • happy annivesary!
  • "Hookah" atau "Shisha" tidak selamat digunakan
  • Conteng tudung dengan krayon
  • Lambang salib kat CLORETS INFINITY !
  • pijak **** !
  • MISSION complete !
  • aku berundur
  • Kepadamu yang akan menjadi pendampingku kelak..
  • FB ; Rosmah Mansur, sila minta maaf pada umat islam